loading...
mamozi
mamozi بازدید : 101 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

بیشتر و بیشتر کاربران اینستاگرام از جمله برخی از افراد مشهور به طور منظم فالوورهای اینستاگرام را از برخی سایت ها خریداری می کنند تا رشد فوری اینستاگرام خود را تقویت کنند. سایت های زیادی وجود دارند که خدمات فالوور اینستاگرام را برای خرید در بازار ارائه می دهند. اما کیفیت پیروان ، ایمنی حساب شما ، خدمات مشتری ، تحویل کالا و قیمت بسیار متفاوت است. در این مقاله ، ما 5 سایت برتر برای خرید فالوور اینستاگرام در سال 2021 را انتخاب کردیم تا به شما کمک کند بهترین مکان را برای خرید فالوور اینستاگرام برای نیازهای خود پیدا کنید.

یک جدول مقایسه بهترین سایت ها برای خرید دنبال کنندگان اینستاگرام

در اینجا یک جدول مقایسه با مهمترین عواملی که باید هنگام خرید فالوور اینستاگرام در نظر بگیرید ، آورده شده است. شما نه تنها باید به قیمت نگاه کنید بلکه کیفیت دنبال کنندگان ، ایمنی حساب خود ، خدمات مشتری و ... را نیز در نظر بگیرید ، زیرا آنچه را که برای آن پرداخت می کنید به دست خواهید آورد. برای پاسخگویی به نیازهای خود بهترین سایت برای خرید فالوور را در اینستاگرام پیدا کنید.

EasyGetInsta

easygetinsta.com یکی از معتبرترین سایتها برای خرید فالوور و لایک در اینستاگرام است. این پیروان با کیفیت بالا با 100٪ روشهای انحصاری ، ایمن و طبیعی ارائه می دهد. برنامه رایگان آن GetInsta یک برنامه دنبال کنندگان اینستاگرام است و همچنین بهترین برنامه لایک اینستاگرام برای آیفون ، تلفن اندروید و رایانه شخصی است.

همه دنبال کنندگان از کاربران واقعی و فعال اینستاگرام هستند که به پروفایل شما علاقه مند هستند.

 

برخی از سایت ها در مدت زمان کوتاهی فالوئرها را به سرعت افزایش می دهند در حالی که GetInsta نرخ آلی و منطقی بیشتری را ارائه می دهد.

 

با افزایش فالوورهای خود ، به همان میزان پسندیدن رایگان به آخرین پست خود خواهید رسید. 1000 فالوور با 1000 لایک رایگان اینستاگرام. خرید 1000 لایک اینستاگرام برای شما ضروری نیست. این هدیه ای است که پیروان شما را بیش از پیش طبیعی می کند.

 

می توانید دنبال کنندگان اینستاگرام را بدون ورود به سیستم ، ثبت نام یا رمز عبور در EasyGetInsta دریافت کنید - کافیست نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید تا حساب اینستاگرام خود را متصل کرده و هزینه آن را از طریق سیستم پرداخت امن پرداخت کنید.

 

پس از خرید ، سیستم بلافاصله سفارش شما را پردازش می کند.

 

این سایت به طور خودکار تضمین شارژ مجدد پیرو را ارائه می دهد ، بنابراین ممکن است بیشتر از مبلغ پرداختی خود دنبال کنید

 

EasyGetInsta با پشتیبانی 24/7 مشتری و تضمین بازپرداخت وعده ، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

 

طرفداران:

 

فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام.

 

تحویل فوری با افزایش نرخ مناسب.

 

به همان اندازه فالوورهای خود به همان اندازه هدیه لایک رایگان دریافت خواهید کرد.

 

دنبال کنندگان را بدون رمز عبور یا ورود به سیستم خریداری کنید.

 

تضمین شارژ مجدد پیروان.

 

تضمین بازگشت پول.

 

پشتیبانی 24/7 مشتری

 

موارد منفی:

 

قیمت پایین ترین نیست.

mrfallower

Stormlikes سایتی عالی برای خرید فالوور اینستاگرام به همراه لایک و بازدید کاربران اینستاگرام است. با استفاده از این سایت می توانید در نزدیکی روز دید خود را افزایش دهید. این پیروان با کیفیت بالا و خدمات و پشتیبانی عالی از مشتری ارائه می دهد. پس از انجام خرید ، فالوورها می توانند بلافاصله تحویل داده شوند و می توانید در مدت 10 دقیقه رشد را بررسی کنید. علاوه بر ارائه بسته های مختلف با قیمت های مختلف ، بزرگترین نقطه فروش Stormlikes این است که می توانید با خدمات مشتری تماس بگیرید تا بسته خود را با تخفیف و معاملات بهتر شخصی سازی کنید. علاوه بر این ، این سایت برای کسانی که به دنبال تقویت حساب اینستاگرام خود هستند بی خطر است زیرا همه می توانند بدون رمز عبور فالوور بگیرند.

طرفداران:

 

پیروان با کیفیت بالا.

 

قیمت های رقابتی.

 

تحویل فوری.

 

بسته ها را سفارشی کنید.

 

پشتیبانی 24/7 مشتری

 

موارد منفی:

 

دنباله رایگان فالوور اینستاگرام وجود ندارد.

 

بدون سیاست پر کردن

iDigic

اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام با تحویل فوری هستید ، iDigic ممکن است نیاز شما را برآورده کند ، زیرا یکی از بهترین سایت ها برای خرید فالوور در اینستاگرام است. iDigic حساب های کاربری واقعی اینستاگرام را با پروفایل های واقعی و فعال فراهم می کند تا نیازهای پیروان شما را پر کند. شما می توانید دنبال کنندگان را بدون نیاز به رمز عبور خریداری کنید. پس از خرید ، 0 تا 3 ساعت دیگر پیروان با کیفیت در نمایه شما ظاهر می شوند. برای هر قطره 30 روز ضمانت تعویض پیرو را ارائه می دهد. اگر شک یا مشکلی دارید ، می توانید در هر زمان از روز از طریق چت زنده یا ایمیل با iDigic تماس بگیرید. اگر از خرید خود با سیاست تضمین بازپرداخت راضی نباشید ، می توانید 100٪ بازپرداخت کنید.

طرفداران:

 

پیروان با کیفیت بالا.

 

پشتیبانی 24/7 مشتری از طریق گپ زنده

 

قیمت های رقابتی.

 

تحویل فوری

 

تضمین بازگشت پول

 

30 روز ضمانت شارژ مجدد پیرو

 

موارد منفی:

 

دنباله رایگان فالوور اینستاگرام وجود ندارد

Buzzoid

با استفاده از بهترین مکان برای خرید فالوور در اینستاگرام - Buzzoid ، حساب اینستاگرام خود را رشد دهید. این تجربه 12 ساله خدمت به کاربران اینستاگرام را دارد. این وب سایت به مردم امکان می دهد فالوور ، لایک و بازدید از اینستاگرام را خریداری کنند. این وعده ارائه فالوورهای باکیفیت اینستاگرام با تحویل سریع را می دهد. برای هر بسته ، دنبال کنندگان با کیفیت بالا و پیروان Premium را ارائه می دهد. قیمت دنبال کنندگان Premium گرانتر اما با کیفیت تر از دنبال کنندگان با کیفیت بالا است. اگر در 30 روز اول خرید خود با افت مواجه شوید ، Buzzoid پیروان شما را با خط مشی بارگیری مجدد دوباره پر می کند. اگر دیگر نیازی به جبران مجدد حساب خود نیستید ، فقط برای متوقف کردن آن با خدمات مشتری تماس بگیرید. شما می توانید ماهیانه بیش از یک بار فالوئر بخرید ، اما بیش از 100000 فالوور ندارید.

طرفداران:

 

رتبه بالای مشتری

 

این دو کیفیت پیروان را ارائه می دهد.

 

سیاست شارژ مجدد خودکار.

 

روند سریع خرید.

 

موارد منفی:

 

برخی از افراد گفتند كه تحویل دنبال كننده كند است و میزان كاهش زیادی وجود دارد.

 

خدمات مشتری بعضی اوقات به موقع نیست.

 

نمی توانید بیش از 100000 دنبال کننده را در مدت 30 روز از این سایت بخرید.

 

بدون بازپرداخت مجاز است.

Famoid

Famoid بهترین مکان برای خرید فالوورهای اینستاگرام و همچنین بهترین ارائه دهنده خدمات برای فیس بوک و یوتیوب است. هرگز کاربران ربات یا جعلی را به خدمات فالوور اینستاگرام شما نمی فرستد. تمام کاربرانی که ارائه می دهند ارگانیک و فعال هستند. پس از خرید ، وب سایت می تواند بلافاصله آن را پردازش کرده و در مدت 10 دقیقه برای نیازهای شما رقابت کند. اگر پس از خرید با کاهش مواجه شدید ، سیستم آنها به طور خودکار دنبال کنندگان را پر می کند. Famoid به حریم خصوصی و ایمنی کاربران خود اهمیت می دهد. آنها در زمان سفارش به اطلاعاتی غیر از نام کاربر و آدرس ایمیل احتیاج ندارند. آنها همچنین بهترین تجربه پشتیبانی را قبل و بعد از فروش برای شما فراهم می کنند.

طرفداران:

 

پشتیبانی از چندین سیستم عامل

 

حریم خصوصی و ایمنی

 

سیاست شارژ مجدد خودکار.

 

تحویل سریع.

 

موارد منفی:

 

بسته های چندگانه گران هستند.

 

خط پایین

ما به شما توصیه می کنیم جزئیات بررسی ما را برای 5 وب سایت برتر برای خرید فالوور اینستاگرام بررسی کنید. یکی را که دوست دارید برای تقویت حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید بدون هیچ گونه نگرانی اکنون انتخاب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 591
  • بازدید کلی : 2,096